Понедельник первой седмицы Monday of the First Week   ЧИСТЫЙ ИНТЕРНЕТ о Библии
1
Первая книга Царств Сборник месяцей — pericopes для фиксированных праздников на каждый день Книга пророка Наума (Наум) ЕС Места в Библии Второе послание к Фессалоникийцам святого апостола Павла иуды • www.церковно-славянская-библия.рф соборное послание святого апостола иуды Синодальный перевод. Книга пророка Аггея (Агг)

Понедельник первой седмицы


Wed, 02 Nov 2016 16:05:00 +0300
  • Археологи не сдаются


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/27059/
    Wed, 13 Dec 2017 08:00:24 +0000
  • 14 декабря. Что же сделает с ними господин виноградника? Придет и погубит виноградарей тех, и отдаст виноградник другим

  • Святой Церковью читается Евангелие от Луки. Глава 20, ст. 9–18. 

     

    20.9. И начал Он говорить к народу притчу сию: один человек насадил виноградник и отдал его виноградарям, и отлучился на долгое время;

    20.10. и в свое время послал к виноградарям раба, чтобы они дали ему плодов из виноградника; но виноградари, прибив его, отослали ни с чем.

    20.11. Еще послал другого раба; но они и этого, прибив и обругав, отослали ни с чем.

    20.12. И еще послал третьего; но они и того, изранив, выгнали.

    20.13. Тогда сказал господин виноградника: что мне делать? Пошлю сына моего возлюбленного; может быть, увидев его, постыдятся.

    20.14. Но виноградари, увидев его, рассуждали между собою, говоря: это наследник; пойдем, убьем его, и наследство его будет наше.

    20.15. И, выведя его вон из виноградника, убили. Что же сделает с ними господин виноградника?

    20.16. Придет и погубит виноградарей тех, и отдаст виноградник другим. Слышавшие же это сказали: да не будет!

    20.17. Но Он, взглянув на них, сказал: что значит сие написанное: камень, который отвергли строители, тот самый сделался главою угла?

    20.18. Всякий, кто упадет на тот камень, разобьется, а на кого он упадет, того раздавит.

    (Лк. 20, 9–18)

     

    Господь наш Иисус Христос не раз говорил с иудеями притчами, содержавшими образы, которые составляли неотъемлемую часть иудейского мышления и творчества. Рассказанная в этот раз история вполне могла произойти в Палестине в эпоху Спасителя.

    Некоторый человек, под которым подразумевается Господь Бог, насадил виноградник и отдал его виноградарям, и отлучился на долгое время (Лк. 20, 9).

    Под виноградарями понимаются иудейские народные начальники, по преимуществу первосвященники и члены синедриона. Господь дал им всю полноту власти над еврейским народом с тем, чтобы они потом предоставили Ему плоды своего управления, показали бы, что они воспитали народ в духе закона Божия.

    Через некоторое время хозяин отправил к ним своих «рабов», то есть пророков. Но злые виноградари побивали всех рабов – так поступали с пророками иудейские начальники. Они управляли народом, не заботясь о его духовном совершенствовании, а преследуя только свои интересы, и потому жестоко избивали пророков Божиих, напоминавших им об их обязанностях. Наконец, хозяин виноградника решил: Пошлю сына моего возлюбленного; может быть, увидев его, постыдятся (Лк. 20, 13).

    Таким образом, последним чрезвычайным посланником Божиим к иудейскому народу был Сам Единородный Сын Божий Иисус Христос. Первосвященники и старейшины иудейские, чтобы не лишиться своей власти над еврейским народом, рассуждали меж собой: это наследник; пойдем, убьем его, и наследство его будет наше (Лк. 20, 14).

    Святитель Феофан Затворник отмечает: «Притча о винограднике изображает Ветхозаветную Церковь; делатели – это тогдашняя ее иерархия. А так как она не соответствовала своему назначению, то совершился приговор над нею: взять у нее виноградник и отдать другим. Эти другие были сначала святые апостолы, потом их преемники – архиереи со всем священством. Виноградник Божий – один от начала мира, и назначение делателей его одно было, есть и будет до скончания века – приносить Господину винограда плод – спасенные души».

    В заключение притчи Христос называет Себя камнем, который отвергли строители, то есть вожди иудейского народа, но который сделался главою угла – стал краеугольным камнем величественного здания Новозаветной Церкви.

    Какие же выводы, прочитав эту притчу, мы должны сделать сегодня?

    В притче говорится, что виноградник был снабжен всем необходимым для легкой и эффективной работы: в этом мы видим величайшую щедрость Божию в жизни и в мире, который Он дал людям.

    Сказано в ней и о доверии Бога: хозяин удалился и предоставил виноградарям самим вести дело. Бог доверяет нам настолько, что предоставляет свободу строить нашу жизнь по своему усмотрению.

    Также в притче показано долготерпение Божие: хозяин неоднократно давал виноградарям возможность заплатить свой долг. Он проявил к ним терпение, которое они едва ли заслужили. Говорится в ней и о конечном торжестве правосудия Божия: люди, может быть, пользуются терпением Бога, но, в конце концов, восторжествуют правосудие и справедливость.

    Так Господь раскрывает нам с вами, дорогие братья и сестры, мудрость Своего управления миром. Не посрамим же нашу свободу, доверие Божие, терпение и любовь Его к каждому из нас.

    Помогай нам в этом Господь!

    Иеромонах Пимен (Шевченко)

     


    http://tv-soyuz.ru/peredachi/chitaem-evangelie-vmeste-s-tserkovyu-14-dekabrya-2017g
    Tue, 17 Oct 2017 14:07:00 +0300
  • "Птица счастья" завтрашнего дня


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/29989/
    Thu, 30 Jun 2016 14:05:00 +0300
  • Россия не должна воевать в Сирии за всех


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/25360/
    Tue, 15 Nov 2016 16:05:00 +0300
  • Бутан не жалует туристов


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/27228/
    Sun, 28 Jun 2015 10:04:22 +0300
  • Как построить дом своими руками | Строительный Блог Александра Кустова

  • Как построить дом своими руками | Строительный Блог Александра Кустова
    http://all-rss.ru/feed-2496/
    Wed, 18 Jan 2017 14:05:00 +0300
  • Сколково — это не философский камень, а чухня


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/28123/
    Thu, 28 Sep 2017 15:05:00 +0300
  • Эрдогана "опять обманули"


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/29865/
    Thu, 11 May 2017 15:07:00 +0300
  • Москва, земля вятичей


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/28916/
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
  • Творец не может быть потребителем


  • http://vestifm.podfm.ru/otdvuhdopyati/29646/

    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Быт. 38:12 Свт. Кирилл Александрийский Прошло много времени, и умерла дочь Шуи, жена Иудина. Иуда, утешившись, пошел в Фамну к стригущим скот его, сам и Хира, друг его, Одолламитянин
    http://bible.optina.ru/old:gen:38:12?rev=1513598735&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Быт. 38:11 Свт. Кирилл Александрийский И сказал Иуда Фамари, невестке своей: живи вдовою в доме отца твоего, пока подрастет Шела, сын мой. Ибо он сказал: не умер бы и он подобно братьям его. Фамарь пошла и стала жить в доме отца своего
    http://bible.optina.ru/old:gen:38:11?rev=1513598355&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 38:5 Свт. Иоанн Златоуст Кто положил меру ей, если знаешь? или кто протягивал по ней вервь? Да, не просто и не случайно сделалась земля такою, а мне думается, что, если бы что-нибудь было прибавлено, было бы излишним, и равным образом, если бы отнято было, повредило бы ей. На это и указывают…
    http://bible.optina.ru/old:iov:38:05?rev=1513586459&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 38:4 Свт. Иоанн Златоуст где был ты, когда Я полагал основания земли? Скажи, если знаешь Что ты говоришь, вопрошает? «Утвердив для тебя землю с такою тщательностью, Я ли презрю тебя, для которого её создал?» Поэтому не говорит о премудрости при создании человека и искусстве в его образовании, но из обилия премудрости в творении земли и неба показывает, что если мир ради тебя наслаждается таким промышлением, то не тем ли более ты? Не сказал: «Когда Я творил», но –…
    http://bible.optina.ru/old:iov:38:04?rev=1513586416&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 38:3 Свт. Иоанн Златоуст Препояшь ныне чресла твои, как муж: Я буду спрашивать тебя, и ты объясняй Мне Поскольку Иов был низвержен отчаянием, Бог ободряет его этими словами, чтобы он внимал тому, что говорится, и вводит Свою речь в форме вопросов, что есть лучший способ опровержения. Прежде всего, Он показывает, что все творит премудро и разумно и что невозможно Тому, Кто делает столько вещей премудро и разумно, презреть человека, ради которого все устроено, притом страдающ…
    http://bible.optina.ru/old:iov:38:03?rev=1513586279&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 38:2 Свт. Иоанн Златоуст кто сей, омрачающий Провидение словами без смысла? Смотри, что делает. Эти слова приводят, мне кажется, к заключению, что у него на уме было нечто другое. Поелику мысль Иова занимало многое, чего он не осмеливался высказать, то наперед от этого освобождает его и показывает, что промышляет о делах человеческих и все ясно видит. Начинает речь от того прежнего, что особенно было непростительно. Ведь, если тяжко и нестерпимо было то, что осмелился сказа…
    http://bible.optina.ru/old:iov:38:02?rev=1513586200&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 38:1 Свт. Иоанн Златоуст Господь отвечал Иову из бури и сказал Когда Елиуй перестал говорить, сказал Господь Иову в буре и облаке
    http://bible.optina.ru/old:iov:38:01?rev=1513586153&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 35:14 Свт. Иоанн Златоуст Хотя ты сказал, что ты не видишь Его, но суд пред Ним, и - жди его Ибо сам Вседержитель - зритель творящих беззакония. Судись пред Ним, если можешь похвалить Его, как подобает
    http://bible.optina.ru/old:iov:35:14?rev=1513586101&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 35:9 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 9-11 От множества притеснителей стонут притесняемые, и от руки сильных вопиют. Но никто не говорит: где Бог, Творец мой, Который дает песни в ночи, Который научает нас более, нежели скотов земных, и вразумляет нас более, нежели птиц небесных?…
    http://bible.optina.ru/old:iov:35:09?rev=1513585989&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 32:19 Свт. Иоанн Златоуст Вот, утроба моя, как вино неоткрытое: она готова прорваться, подобно новым мехам Здесь показывается, что Елиус, прежде сильно желая говорить, сдерживал себя; терпел и готов был разорваться, так что нужно было большое терпение. Иметь силу удерживать речь составляет в особенности дело мудрости.…
    http://bible.optina.ru/old:iov:32:19?rev=1513585839&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 32:16 Свт. Иоанн Златоуст И как я ждал, а они не говорят, остановились и не отвечают более См. Толкование на Иов. 32:15 Свт. Григорий Двоеслов
    http://bible.optina.ru/old:iov:32:16?rev=1513585793&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 32:15 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 15-16 Испугались, не отвечают более; перестали говорить. И как я ждал, а они не говорят, остановились и не отвечают более
    http://bible.optina.ru/old:iov:32:15?rev=1513585748&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 32:12 Свт. Иоанн Златоуст Я пристально смотрел на вас, и вот никто из вас не обличает Иова и не отвечает на слова его Этими словами говорит: «Когда вы опровергали Иова, опровергали не так, как следовало», или – «затем умолчали?». Совершенно же, говорит, не сказали того, что поступили мудро, став на сторону Бога и произнеся за Него речи. Не менее погрешили в том, что не могли опровергнуть Иова и позволили говорить ему это; с вашей стороны и это не умно. Не можете сказать и т…
    http://bible.optina.ru/old:iov:32:12?rev=1513585705&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 32:6 Свт. Иоанн Златоуст И отвечал Елиуй, сын Варахиилов, Вузитянин, и сказал: я молод летами, а вы - старцы; поэтому я робел и боялся объявлять вам мое мнение
    http://bible.optina.ru/old:iov:32:06?rev=1513585662&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:16 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 16-17 Бог расслабил сердце мое, и Вседержитель устрашил меня. Зачем я не уничтожен прежде этой тьмы, и Он не сокрыл мрака от лица моего
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:16?rev=1513585618&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:15 Свт. Иоанн Златоуст Поэтому я трепещу пред лицем Его; размышляю − и страшусь Его «Не согрешил», – говорит; что же это значит? Богу принадлежит право наказывать не только за грехи, но и помимо их.
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:15?rev=1513585568&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:13 Свт. Иоанн Златоуст Но Он тверд; и кто отклонит Его? Он делает, чего хочет душа Его «Он видел путь мой и то, что я всегда старался повиноваться Ему; но кто может противоречить Ему, когда Он произносит суд? То, в чем я убежден, состоит в следующем: да будет при всем этом то, что угодно Богу, и никто да не противится Его судам. Если Он осудил меня, поступавшего справедливо, и решил подвергнуть меня таким страданиям, то кто может противоречить? Совершенно никто. Он имеет…
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:13?rev=1513585497&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:7 Свт. Иоанн Златоуст Тогда праведник мог бы состязаться с Ним, -- и я навсегда получил бы свободу от Судии моего См. Толкование на
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:07?rev=1513585436&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:6 Свт. Иоанн Златоуст Неужели Он в полном могуществе стал бы состязаться со мною? О, нет! Пусть Он только обратил бы внимание на меня
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:06?rev=1513585421&do=diff
    Tue, 29 Aug 2017 14:08:53 +0300
    Толкования на Иов. 23:5 Свт. Иоанн Златоуст узнал бы слова, какими Он ответит мне, и понял бы, что Он скажет мне См. Толкование на Иов. 23:3 Свт. Григорий Двоеслов
    http://bible.optina.ru/old:iov:23:05?rev=1513585383&do=diff


    Творец не может быть потребителем

    ВЕЛИКИЙ ПОКАЯННЫЙ КАНОН Понедельник первой седмицы Великого Поста в 2002 году - 18 марта Изгнание из рая.Фреска.Ярославль. Изгнание Адама и Евы из рая. Фреска. Ярославль Песнь 1 Ирмос: Помощник и Покровитель бысть мне во спасение, Сей мой Бог, и прославлю Его, Бог Отца моего, и вознесу Его: славно бо прославися. Припев: Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Откуду начну плакати окаяннаго моего жития деяний? Кое ли положу начало, Христе, нынешнему рыданию? Но, яко благоутробен, даждь ми прегрешений оставление. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Гряди, окаянная душе, с плотию твоею, Зиждителю всех исповеждься и останися прочее преждняго безсловесия, и принеси Богу в покаянии слезы. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Первозданнаго Адама преступлению поревновав, познах себе обнажена от Бога и присносущнаго Царствия и сладости, грех ради моих. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Увы мне, окаянная душе, что уподобилася еси первей Еве? видела бо еси зле, и уязвилася еси горце, и коснулася еси древа, и вкусила еси дерзостно безсловесныя снеди. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Вместо Евы чувственныя мысленная ми бысть Ева, во плоти страстный помысл, показуяй сладкая и вкушаяй присно горькаго напоения. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Достойно из Едема изгнан бысть, яко не сохранив едину Твою, Спасе, заповедь Адам: аз же что постражду, отметая всегда животная Твоя словеса? Слава: Пресущная Троице, во Единице покланяемая, возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко благоутробна, даждь ми слезы умиления. И ныне: Богородице, Надежде и Предстательство Тебе поющих, возьми бремя от мене тяжкое греховное, и, яко Владычица Чистая, кающася приими мя. Песнь 2 Ирмос: Вонми, Небо, и возглаголю, и воспою Христа, от Девы плотию пришедшаго. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Вонми, Небо, и возглаголю, земле, внушай глас, кающийся к Богу и воспевающий Его. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Вонми ми, Боже, Спасе мой, милостивым Твоим оком и приими мое теплое исповедание. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Согреших паче всех человек, един согреших Тебе; но ущедри, яко Бог, Спасе, творение Твое. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Вообразив моих страстей безобразие, любосластными стремленьми погубих ума красоту. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Буря мя злых обдержит, благоутробне Господи; но яко Петру и мне руку простри. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Оскверних плоти моея ризу и окалях, еже по образу, Спасе, и по подобию. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Омрачих душевную красоту страстей сластьми и всячески весь ум персть сотворих. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Раздрах ныне одежду мою первую, юже ми изтка Зиждитель из начала, и оттуду лежу наг. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Облекохся в раздранную ризу, юже изтка ми змий советом, и стыждуся. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Слезы блудницы, Щедре, и аз предлагаю, очисти мя, Спасе, благоутробием Твоим. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Воззрех на садовную красоту и прельстихся умом: и оттуду лежу наг и срамляюся. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Делаша на хребте моем вси начальницы страстей, продолжающе на мя беззаконие их. Слава: Единаго Тя в Триех Лицех, Бога всех пою, Отца и Сына и Духа Святаго. И ныне: Пречистая Богородице Дево, Едина Всепетая, моли прилежно, во еже спастися нам. Песнь 3 Ирмос: На недвижимом, Христе, камени заповедей Твоих утверди мое помышление. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Огнь от Господа иногда Господь одождив, землю содомскую прежде попали. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    На горе спасайся, душе, якоже Лот оный, и в Сигор угонзай. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Бегай запаления, о душе, бегай содомскаго горения, бегай тления Божественнаго пламене. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Согреших Тебе един аз, согреших паче всех, Христе Спасе, да не презриши мене. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Ты еси Пастырь добрый, взыщи мене, агнца, и заблуждшаго да не презриши мене. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Ты еси сладкий Иисусе, Ты еси Создателю мой, в Тебе, Спасе, оправдаюся. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Исповедаюся Тебе, Спасе, согреших, согреших Ти; но ослаби, остави ми, яко благоутробен. Слава: О Троице Единице Боже, спаси нас от прелести, и искушений, и обстояний. И ныне: Радуйся, Богоприятная утробо, радуйся, престоле Господень, радуйся, Мати Жизни нашея. Песнь 4 Ирмос: Услыша пророк пришествие Твое, Господи, и убояся, яко хощеши от Девы родитися и человеком явитися, и глаголаше: услышах слух Твой и убояхся, слава силе Твоей, Господи. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Дел Твоих да не презриши, создания Твоего да не оставиши, Правосуде. Аще и един согреших, яко человек, паче всякаго человека, Человеколюбче; но имаши, яко Господь всех, власть оставляти грехи. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Приближается, душе, конец, приближается, и нерадиши, ни готовишися, время сокращается: востани, близ при дверех Судия есть. Яко соние, яко цвет, время жития течет: что всуе мятемся? Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Воспряни, о душе моя, деяния твоя, яже соделала еси, помышляй, и сия пред лице твое принеси, и капли испусти слез твоих; рцы со дерзновением деяния и помышления Христу и оправдайся Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Не бысть в житии греха, ни деяния, ни злобы, еяже аз, Спасе, не согреших, умом, и словом, и произволением, и предложением, и мыслию, и деянием согрешив, яко ин никтоже когда. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Отсюду и осужден бых, отсюду препрен бых аз, окаянный, от своея совести, еяже ничтоже в мире нужнейше: Судие, Избавителю мой и Ведче, пощади, и избави, и спаси мя, раба Твоего. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Лествица, юже виде древле великий в патриарсех, указание есть, душе моя, деятельнаго восхождения, разумнаго возшествия: аще хощеши убо деянием, и разумом, и зрением пожити, обновися. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Зной дневный претерпе лишения ради патриарх и мраз нощный понесе, на всяк день снабдения творя, пасый, труждаяйся, работаяй, да две жене сочетает. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Жены ми две разумей, деяние же и разум в зрении, Лию убо деяние, яко многочадную, Рахиль же разум, яко многотрудную; ибо кроме трудов ни деяние, ни зрение, душе, исправится. Слава: Нераздельное Существом, Неслитное Лицы богословлю Тя, Троическое Едино Божество, яко Единоцарственное и Сопрестольное, вопию Ти песнь великую, в вышних трегубо песнословимую. И ныне: И раждаеши, и девствуеши, и пребываеши обоюду естеством Дева, Рождейся обновляет законы естества, утроба же раждает нераждающая. Бог идеже хощет, побеждается естества чин: творит бо, елика хощет. Песнь 5 Ирмос: От нощи утренююща, Человеколюбче, просвети, молюся, и настави и мене на повеления Твоя, и научи мя, Спасе, творити волю Твою. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    В нощи житие мое преидох присно, тьма бо бысть, и глубока мне мгла, нощь греха, но яко дне сына, Спасе, покажи мя. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Рувима подражая, окаянный аз, содеях беззаконный и законопреступный совет на Бога Вышняго, осквернив ложе мое, яко отчее он. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Исповедаюся Тебе, Христе Царю: согреших, согреших, яко прежде Иосифа братия продавшии, чистоты плод и целомудрия. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    От сродников праведная душа связася, продася в работу сладкий, во образ Господень: ты же вся, душе, продалася еси злыми твоими. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Иосифа праведнаго и целомудреннаго ума подражай, окаянная и неискусная душе, и не оскверняйся безсловесными стремленьми, присно беззаконнующи. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Аще и в рове поживе иногда Иосиф, Владыко Господи, но во образ погребения и востания Твоего: аз же что Тебе когда сицевое принесу? Слава: Тя, Троице, славим Единаго Бога: Свят, Свят, Свят еси, Отче, Сыне и Душе, Простое Существо, Единице присно покланяемая. И ныне: Из Тебе облечеся в мое смешение, нетленная, безмужная Мати Дево, Бог, создавый веки, и соедини Себе человеческое естество. Песнь 6 Ирмос: Возопих всем сердцем моим к щедрому Богу, и услыша мя от ада преисподняго, и возведе от тли живот мой. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Слезы, Спасе, очию моею и из глубины воздыхания чисте приношу, вопиющу сердцу: Боже, согреших Ти, очисти мя. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Уклонилася еси, душе, от Господа твоего, якоже Дафан и Авирон, но пощади, воззови из ада преисподняго, да не пропасть земная тебе покрыет. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Яко юница, душе, разсвирепевшая, уподобилася еси Ефрему, яко серна от тенет сохрани житие, вперивши деянием ум и зрением. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Рука нас Моисеова да уверит, душе, како может Бог прокаженное житие убелити и очистити, и не отчайся сама себе, аще и прокаженна еси. Слава: Троица есмь Проста, Нераздельна, раздельна Личне, и Единица есмь естеством соединена, Отец глаголет, и Сын, и Божественный Дух. И ныне: Утроба Твоя Бога нам роди, воображена по нам: Егоже, яко Создателя всех, моли, Богородице, да молитвами Твоими оправдимся. Господи помилуй (трижды). Слава, и ныне: Кондак, глас 6:    Душе моя, душе моя, востани, что спиши? Конец приближается, и имаши смутитися: воспряни убо, да пощадит тя Христос Бог, везде сый и вся исполняяй. Песнь 7 Ирмос: Согрешихом, беззаконновахом, неправдовахом пред Тобою, ниже соблюдохом, ниже сотворихом, якоже заповедал еси нам; но не предаждь нас до конца, отцев Боже. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Согреших, беззаконновах и отвергох заповедь Твою, яко во гресех произведохся, и приложих язвам струпы себе; но Сам мя помилуй, яко благоутробен, отцев Боже. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Тайная сердца моего исповедах Тебе, Судии моему, виждь мое смирение, виждь и скорбь мою, и вонми суду моему ныне, и Сам мя помилуй, яко благоутробен, отцев Боже. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Саул иногда, яко погуби отца своего, душе, ослята, внезапу царство обрете к прослутию; но блюди, не забывай себе, скотския похоти твоя произволивши паче Царства Христова. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Давид иногда Богоотец, аще и согреши сугубо, душе моя, стрелою убо устрелен быв прелюбодейства, копием же пленен быв убийства томлением; но ты сама тяжчайшими делы недугуеши, самохотными стремленьми. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Совокупи убо Давид иногда беззаконию беззаконие, убийству же любодейство растворив, покаяние сугубое показа абие; но сама ты, лукавнейшая душе, соделала еси, не покаявшися Богу. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Давид иногда вообрази, списав яко на иконе песнь, еюже деяние обличает, еже содея, зовый: помилуй мя, Тебе бо единому согреших всех Богу, Сам очисти мя. Слава: Троице Простая, Нераздельная, Единосущная и Естество Едино, Светове и Свет, и Свята Три, и Едино Свято поется Бог Троица; но воспой, прослави Живот и Животы, душе, всех Бога. И ныне: Поем Тя, благословим Тя, покланяемся Ти, Богородительнице, яко Нераздельныя Троицы породила еси Единаго Христа Бога, и Сама отверзла еси нам, сущим на земли, Небесная. Песнь 8 Ирмос: Егоже воинства Небесная славят, и трепещут херувими и серафими, всяко дыхание и тварь, пойте, благословите и превозносите во вся веки. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Согрешивша, Спасе, помилуй, воздвигни мой ум ко обращению, приими мя кающагося, ущедри вопиюща: согреших Ти, спаси, беззаконновах, помилуй мя. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Колесничник Илия колесницею добродетелей вшед, яко на небеса, ношашеся превыше иногда от земных: сего убо, душе моя, восход помышляй. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Елиссей иногда прием милоть Илиину, прият сугубую благодать от Бога; ты же, о душе моя, сея не причастилася еси благодати за невоздержание. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Иорданова струя первее милотию Илииною Елиссеем ста сюду и сюду; ты же, о душе моя, сея не причастилася еси благодати за невоздержание. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Соманитида иногда праведнаго учреди, о душе, нравом благим; ты же не ввела еси в дом ни странна, ни путника. Темже чертога изринешися вон, рыдающи. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Гиезиев подражала еси, окаянная, разум скверный всегда, душе, егоже сребролюбие отложи поне на старость; бегай геенскаго огня, отступивши злых твоих. Слава: Безначальне Отче, Сыне Собезначальне, Утешителю Благий, Душе Правый, Слова Божия Родителю, Отца Безначальна Слове, Душе Живый и Зиждяй, Троице Единице, помилуй мя. И ныне: Яко от оброщения червленицы, Пречистая, умная багряница Еммануилева внутрь во чреве Твоем плоть исткася. Темже Богородицу воистинну Тя почитаем. Песнь 9 Ирмос: Безсеменнаго зачатия Рождество несказанное, Матере безмужныя нетленен Плод, Божие бо Рождение обновляет естества. Темже Тя вси роди, яко Богоневестную Матерь, православно величаем. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Ум острупися, тело оболезнися, недугует дух, слово изнеможе, житие умертвися, конец при дверех. Темже, моя окаянная душе, что сотвориши, егда приидет Судия испытати твоя? Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Моисеово приведох ти, душе, миробытие, и от того все заветное Писание, поведающее тебе праведныя и неправедныя: от нихже вторыя, о душе, подражала еси, а не первыя, в Бога согрешивши. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Закон изнеможе, празднует Евангелие, Писание же все в тебе небрежено бысть, пророцы изнемогоша и все праведное слово; струпи твои, о душе, умножишася, не сущу врачу, исцеляющему тя. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Новаго привожду ти Писания указания, вводящая тя, душе, ко умилению: праведным убо поревнуй, грешных же отвращайся и умилостиви Христа молитвами же, и пощеньми, и чистотою, и говением. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Христос вочеловечися, призвав к покаянию разбойники и блудницы; душе, покайся, дверь отверзеся Царствия уже, и предвосхищают е фарисее и мытари и прелюбодеи кающиися. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Христос вочеловечися, плоти приобщився ми, и вся елика суть естества хотением исполни греха кроме, подобие тебе, о душе, и образ предпоказуя Своего снисхождения. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Христос волхвы спасе, пастыри созва, младенец множества показа мученики, старцы прослави и старыя вдовицы, ихже не поревновала еси, душе, ни деянием, ни житию, но горе тебе, внегда будеши судитися. Помилуй мя, Боже, помилуй мя.    Постився Господь дний четыредесять в пустыни, последи взалка, показуя человеческое; душе, да не разленишися, аще тебе приложится враг, молитвою же и постом от ног твоих да отразится. Слава: Отца прославим, Сына превознесем, Божественному Духу верно поклонимся, Троице Нераздельней, Единице по существу, яко Свету и Светом, и Животу и Животом, животворящему и просвещающему концы. И ныне: Град Твой сохраняй, Богородительнице Пречистая, в Тебе бо сей верно царствуяй, в Тебе и утверждается, и Тобою побеждаяй, побеждает всякое искушение, и пленяет ратники, и проходит послушание. Припев: Преподобне отче Андрее, моли Бога о нас.    Андрее честный и отче треблаженнейший, пастырю Критский, не престай моляся о воспевающих тя: да избавимся вси гнева и скорби, и тления, и прегрешений безмерных, чтущии твою память верно. Ирмос: Безсеменнаго зачатия Рождество несказанное, Матере безмужныя нетленен Плод, Божие бо Рождение обновляет естества. Темже Тя вси роди, яко Богоневестную Матерь, православно величаем.
    www.церковно-славянская-библия.рф
    X
    Коливо бытие • www.церковно-славянская-библия.рф Еврейское название книги, так же как и у других книг Торы, дано по первому значимому слову. В талмудической литературе эта книга часто называется (Сефер маасе берешит) — «Книга начала бытия», откуда происходит название этой книги в большинстве переводов Библии. («Книга сотворения мира»). К евреем послание святого апостола Павла the Epistle of the holy apostle paul to the hebrews Библейская энциклопедия Брокгауза песнь песней • www.церковно-славянская-библия.рф песнь песней царя Соломона От Луки — Святого Луки Книга премудрости Иисуса, сына Сирахова К фессалоникийцам первое послание святого апостола Павла the first Epistle of the holy apostle paul to the thessalonians Книга Пророка Варуха