Войдите в аккаунт Google. И обновите страницу
Молитвы ко Святому Причастию, МОЛИТВА накануне Причастия необходимо быть на вечернем богослужении и прочитать дома «Последование ко Святому Причащению». Славянский текст. Slavonic Bible Google

Благодарственные молитвы по причащении

-

Молитвы после причастия

.
святое причащение святых таин
Приняв в уста со лжицы Тело и Кровь Господню, причастник должен поцеловать край Святой Чаши, как бы самое ребро Спасителя, из которого истекла кровь и вода. Крайне предосудительно приступать к Причастию женщинам с накрашенными губами. Отойдя от Святой Чаши нужно сделать поясной поклон перед иконой Спасителя и пройти к столику "с теплотой", и запивая, омыть рот, чтобы какая-либо малая частица не осталась во рту. День причащения - это особый день христианской души, когда она особым, таинственным образом соединяется со Христом. Как для приема наиболее почетных гостей весь дом убирают и приводят в порядок и все обычные дела оставляют, так и день причащения следует проводить как великие праздники, посвящая их, насколько это возможно, уединению, молитве, сосредоточенности и духовному чтению.

Молитвы по Святом Причащении


БЛАГОДАРСТВЕННЫЕ МОЛИТВЫ
ПОСЛЕ СВЯТОГО ПРИЧАЩЕНИЯ

 

Егда же получиши добраго причащения, / Животворящих таинственных дарований, / Воспой абие, благодари вельми, / И сия тепле от души Богу глаголи:

 

[Стихи-увещание:] Когда же удостоишься благодатного Причащения / животворящих таинственных Даров, / воспой тотчас, возблагодари усердно. / И горячо от души так говори Богу:

Слава Тебе, Боже. Слава Тебе, Боже. Слава Тебе, Боже.

 

 

Слава Тебе, Боже! (трижды)

 

Таже благодарственную сию молитву:

 

Молитва 1

Благодарю Тя, Господи Боже мой, яко не отринул мя еси грешнаго, но общника мя быти святынь Твоих сподобил еси. Благодарю Тя, яко мене недостойнаго, причаститися пречистых Твоих и небесных Даров сподобил еси. Но Владыко Человеколюбче, нас ради умерый же и воскресый, и даровавый нам страшная сия и животворящая Таинства, во благодеяние и освящение душ и телес наших, даждь быти сим и мне во исцеление души же и тела, во отгнание всякаго сопротивнаго, в просвещение очию сердца моего, в мир душевных моих сил, в веру непостыдну, в любовь нелицемерну, во исполнение премудрости, в соблюдение заповедей Твоих, в приложение Божественныя Твоея благодати, и Твоего Царствия присвоение, да во святыни Твоей теми сохраняемь, Твою благодать поминаю всегда, и не ктому себе живу, но Тебе, нашему Владыце и Благодетелю; и тако сего жития изшед о надежди живота вечнаго, в присносущный достигну покой, идеже празднующих глас непрестанный, и безконечная сладость зрящих Твоего лица доброту неизреченную. Ты бо еси истинное желание, и неизреченное веселие любящих Тя, Христе Боже наш, и Тя поет вся тварь во веки. Аминь.

 

 

Благодарю Тебя, Господи Боже мой, что Ты не отверг меня, грешника, но удостоил меня приобщиться Святынь Твоих. Благодарю Тебя, что меня, недостойного, причаститься пречистых Твоих и небесных Даров Ты удостоил. Но, Владыка Человеколюбец, ради нас умерший, и воскресший, и даровавший нам эти страшные и животворящие Твои Таинства во благодеяние и освящение душ и тел наших, сделай, чтобы они были и мне во исцеление души и тела, во отражение всякого врага, в просвещение очей сердца моего, в мир душевных моих сил, в веру твердую, в любовь нелицемерную, в исполнение мудростью, в соблюдение заповедей Твоих, в умножение божественной Твоей благодати и Твоего Царства приобретение. Чтобы, сохраняемый ими в освящении Твоём, я всегда помнил милость Твою и жил уже не для себя, но для Тебя, нашего Владыки и Благодетеля. И таким образом, уйдя из здешней жизни в надежде на жизнь вечную, достиг я места вечного покоя, где непрестанный глас празднующих и бесконечное наслаждение взирающих на несказанную красоту лица Твоего. Ибо Ты – истинная цель стремления и неизъяснимая радость любящих Тебя, Христе Боже наш, и Тебя воспевает всё творение вовеки. Аминь.

 

Великаго Василия, 2:

 

Молитва 2, св. Василия Великого

Владыко Христе Боже, Царю веков и Содетелю всех, благодарю Тя о всех, яже ми еси подал благих, и о причащении пречистых и животворящих Твоих Таинств. Молю убо Тя, Блаже и Человеколюбче: сохрани мя под кровом Твоим, и в сени крилу Твоею. И даруй ми чистою совестию, даже до последняго моего издыхания, достойно причащатися Святынь Твоих, во оставление грехов и в жизнь вечную. Ты бо еси Хлеб животный, источник святыни, податель благих, и Тебе славу возсылаем, со Отцем и Святым Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

 

 

Владыка Христе Боже, Царь веков и Создатель всего мира! Благодарю Тебя за все блага, которые Ты дал мне, и за причащение пречистых и животворящих Твоих Таинств. Молю же Тебя, Благой и Человеколюбивый, сохрани меня под покровом Твоим и в тени крыльев Твоих и даруй мне с чистою совестью до последнего моего вздоха достойно причащаться святынь Твоих в прощение грехов и в жизнь вечную. Ибо Ты – Хлеб Жизни, Источник освящения, Податель благ, и Тебе славу воссылаем со Отцом и Святым Духом, ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь.

 

Метафраста, по стихом, 3:

 

Молитва 3, св. Симеона Метафраста

Давый пищу мне плоть Твою волею, огнь сый и опаляяй недостойныя, да не опалиши мене, Содетелю мой; паче же пройди во уды моя, во вся составы, во утробу, в сердце. Попали терние всех моих прегрешений. Душу очисти, освяти помышления. Составы утверди с костьми вкупе. Чувств просвети простую пятерицу. Всего мя спригвозди страху Твоему. Присно покрый, соблюди же, и сохрани мя от всякаго дела и слова душетленнаго. Очисти, и омый, и украси мя: удобри, вразуми, и просвети мя. Покажи мя Твое селение единаго Духа, и не ктому селение греха. Да яко Твоего дому входом причащения, яко огня мене бежит всяк злодей, всяка страсть. Молитвенники Тебе приношу вся святыя, чиноначалия же безплотных, Предтечу Твоего, премудрыя апостолы, к сим же Твою нескверную, чистую Матерь, ихже мольбы, Благоутробне, приими, Христе мой, и сыном света соделай Твоего служителя. Ты бо еси освящение, и Единый наших, Блаже, душ и светлость, и Тебе лепоподобно яко Богу и Владыце славу вси возсылаем на всяк день.

 

 

Давший в пищу мне плоть Твою добровольно, Ты – огонь, сожигающий недостойных! Не сожги же меня, Создатель мой, пройди лучше в члены тела моего, во все суставы, во внутренности, в сердце, и сожги терние всех моих согрешений. Душу очисти, освяти мысли, колени утверди с костями вместе, просвети пять главных чувств, всего меня пригвозди страхом пред Тобою. Всегда защищай, охраняй и береги меня от всякого вредного для души дела и слова. Очищай, омывай и устрояй меня; украшай, вразумляй и просвещай меня. Яви меня Твоей обителью, единого Духа, и уже не обителью греха, чтобы бежали от меня по принятии Причастия всякий злодей, всякая страсть как от дома Твоего, как от огня. Ходатаями за себя Тебе представляю всех святых, Начальников воинств бесплотных, Предтечу Твоего, мудрых Апостолов, и сверх их – Твою непорочную, чистую Матерь. Прими их молитвы, милосердный Христе мой, и сыном света соделай Твоего служителя. Ибо Ты, единый Благой, освящение, а также сияние душ наших, и Тебе, как подобает Богу и Владыке, все мы славу воссылаем каждый день.

 

Молитва иная:

Тело Твое Святое, Господи Иисусе Христе Боже наш, да будет ми в живот вечный, и Кровь Твоя Честная во оставление грехов: буди же ми благодарение сие в радость, здравие и веселие; в страшное же и второе пришествие Твое сподоби мя, грешнаго, стати одесную славы Твоея, молитвами Пречистыя Твоея Матери, и всех святых.

 

 

Молитва 4

Тело Твоё Святое, Господи Иисусе Христе Боже наш, да будет мне в жизнь вечную, и Кровь Твоя драгоценная – в прощение грехов. Да будет же мне это благодарение в радость, здравие и веселие. В страшное же и второе пришествие Твоё сподоби меня, грешника, стать справа от славы Твоей, по ходатайствам всечистой Твоей Матери и всех Твоих святых. Аминь.

 

Молитва иная, ко Пресвятой Богородице:

 

Молитва 5, Пресвятой Богородице

Пресвятая Владычице Богородице, свете помраченныя моея души, надеждо, покрове, прибежище, утешение, радование мое, благодарю Тя, яко сподобила мя еси недостойнаго, причастника быти Пречистаго Тела, и Честныя Крове Сына Твоего. Но рождшая истинный Свет, просвети моя умныя очи сердца; Яже источник безсмертия рождшая, оживотвори мя умерщвленнаго грехом; Яже милостиваго Бога любоблагоутробная Мати, помилуй мя, и даждь ми умиление, и сокрушение в сердце моем, и смирение в мыслех моих, и воззвание в пленениих помышлений моих; и сподоби мя до последняго издыхания, неосужденно приимати Пречистых Таин освящение во исцеление души же и тела. И подаждь ми слезы покаяния и исповедания, во еже пети и славити Тя во вся дни живота моего, яко благословенна и препрославленна еси во веки. Аминь.

 

 

Пресвятая Владычица Богородица, свет помраченной моей души, надежда, покров, прибежище, утешение, радость моя! Благодарю Тебя, что Ты сподобила меня, недостойного, стать причастником пречистого Тела и драгоценной Крови Сына Твоего. Но, Родившая истинный Свет, просвети духовные очи сердца моего. Источник бессмертия Родившая, оживи меня, умерщвленного грехом. Милостивого Бога любящая милосердие Матерь, помилуй меня и дай мне умиление и сокрушение в сердце моем, и смирение в мыслях моих, и призвание к помыслам добрым, когда пленен бывает разум мой. И удостой меня до последнего моего вздоха не в осуждение принимать святыню пречистых Таинств во исцеление души и тела. И подай мне слезы покаяния и благодарения, чтобы мне воспевать и славить Тебя во все дни жизни моей, ибо Ты благословенна и прославлена вовеки. Аминь.

 

Таже: Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, / по глаголу Твоему с миром, / яко видеста очи мои спасение Твое, / еже еси уготовал пред лицем всех людей, / свет во откровение языков / и славу людей Твоих Израиля.

 

Ныне отпускаешь Ты раба Твоего, Владыка, по слову Твоему, с миром, ибо видели очи мои спасение Твоё, которое Ты уготовал пред лицом всех народов: свет во откровение язычникам и славу народа Твоего, Израиля.

Трисвятое. И по Отче наш:

 

Трисвятое. Слава, и ныне: Пресвятая Троица: Господи, помилуй. (3) Слава, и ныне: Отче наш:

Священник: Ибо Твоё есть Царство: Чтец: Аминь.

 
1
Книга Пророка Исаии Служба в пяток — Кресту Последование вечерни - Вечерня. Церковно-славянский язык. Коливо 2 маккавейская • www.церковно-славянская-библия.рф Первая книга Маккавейская — одна из книг Библии, не входящая в Канон, но тем не менее пользуется большим авторитетом как исторический источник. 4 царств • www.церковно-славянская-библия.рф 4 царств Синодальный перевод. Бытие (Быт) Отпустительные воскресные, восьми гласов, с Богородичными и ипакои их Молитвы на сон грядущим prayers at sunset. Церковно-славянский язык Вторая книга Маккавейская (2Макк)
    "Христос Джустиниани" работы Микеланджело представлен на выставке в Национальной галерее в Лондоне
Mon, 05 Jun 2017 20:57:00 +0300
    В галерее открыта выставка "Микеланджело и Себастьяно"
http://www.sedmitza.ru/text/7249164.html
    Выставка картин Валантена де Булоня проходит в парижском Лувре
Sat, 29 Apr 2017 14:58:00 +0300
    Большинство работ этого французского последователя Караваджо написаны на библейские сюжеты
http://www.sedmitza.ru/text/7154810.html
    ЖИТИЕ ПРЕПОДОБНОГО ОТЦА НАШЕГО, И ИСПОВЕДНИКА СЕРАПИОНА, АРХИМАНДРИТА ЧЕРЕМШАНСКОГО.
Tue, 09 Aug 2016 15:41:37 GMT


https://a-rd.livejournal.com/7403.html
    Мои твиты
Wed, 06 Dec 2017 10:00:37 GMT
    • Вт, 12:46: Благословите, твитеряне. И приглашаю всех к обсуждению вопроса о предстоящих президентских выборах и о выдвижении н… https://t.co/5EgJL3ZbmW
    • Вт, 12:57: Потому что Путин - кандидат конторско-олигархический,Навальный - кандидат офисно-планктонный и детско-юношеский,Соб… https://t.co/FlwS5zdjHk
    • Вт, 13:13: Неужели мы,как народ,настолько потеряли способность к самоорганизации и волю,что не в состоянии даже,действительно,… https://t.co/cvgqkn86oG
    • Вт, 13:23: А потому мы,несмотря на всеобщий скепсис,уныние и неверие в то,что можно что-то изменить в нашей жизни, продолжаем… https://t.co/f1VzJqqZPj
    • Вт, 13:31: И это покажут первые же дебаты Юли с любым из кандидатов, включая Путина.Только вот главные «оппозиционеры» постара… https://t.co/YrhZmbtDWi
    • Вт, 15:31: А у нас к интернет-сообществу одна просьба. Помочь нам заставить «оппозиционеров» дебатировать с нашим кандидатом.Т… https://t.co/dBBge8kuip
    • Вт, 16:41: И это никакой не антисемитизм, а констатация очевидного факта.
    • Вт, 16:47: И уверен, при условии нашей активности, можно создать в сети такую атмосферу, когда у людей появится вопрос - почем… https://t.co/fiGuJsUTrs
    • Вт, 16:55: И хороший знак - слабонервные опять из подписчиков побежали и троллей нет. То есть наши оппоненты включили игнор. З… https://t.co/QUZZd1mD13
    • Вт, 18:31: Выхожу в Перископ, присоединяйтесь. https://t.co/kWN1BhVbTk
https://m-athanasios.livejournal.com/727597.html
    О Европе... Святитель Николай Сербский (1880-1956)
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
    Вот как пишет о Европе и ее безбожной сущности великий Сербский святой святитель Николай Сербский (1880-1956): «Религия без истинного Бога, брак без целомудрия, общество без милосердия, государство, жаждущее наживы, — одним словом, жизнь без смысла и смерть без надежды…
http://3rm.info/publications/60533-o-evrope-svyatitel-nikolay-serbskiy-1880-1956.html

О Европе... Святитель Николай Сербский (1880-1956) Вот как пишет о Европе и ее безбожной сущности великий Сербский святой святитель Николай Сербский (1880-1956): «Религия без истинного Бога, брак без целомудрия, общество без милосердия, государство, жаждущее наживы, — одним словом, жизнь без смысла и смерть без надежды…
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Быт. 38:12 Свт. Кирилл Александрийский Прошло много времени, и умерла дочь Шуи, жена Иудина. Иуда, утешившись, пошел в Фамну к стригущим скот его, сам и Хира, друг его, Одолламитянин
http://bible.optina.ru/old:gen:38:12?rev=1513598735&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Быт. 38:11 Свт. Кирилл Александрийский И сказал Иуда Фамари, невестке своей: живи вдовою в доме отца твоего, пока подрастет Шела, сын мой. Ибо он сказал: не умер бы и он подобно братьям его. Фамарь пошла и стала жить в доме отца своего
http://bible.optina.ru/old:gen:38:11?rev=1513598355&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 38:5 Свт. Иоанн Златоуст Кто положил меру ей, если знаешь? или кто протягивал по ней вервь? Да, не просто и не случайно сделалась земля такою, а мне думается, что, если бы что-нибудь было прибавлено, было бы излишним, и равным образом, если бы отнято было, повредило бы ей. На это и указывают…
http://bible.optina.ru/old:iov:38:05?rev=1513586459&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 38:4 Свт. Иоанн Златоуст где был ты, когда Я полагал основания земли? Скажи, если знаешь Что ты говоришь, вопрошает? «Утвердив для тебя землю с такою тщательностью, Я ли презрю тебя, для которого её создал?» Поэтому не говорит о премудрости при создании человека и искусстве в его образовании, но из обилия премудрости в творении земли и неба показывает, что если мир ради тебя наслаждается таким промышлением, то не тем ли более ты? Не сказал: «Когда Я творил», но –…
http://bible.optina.ru/old:iov:38:04?rev=1513586416&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 38:3 Свт. Иоанн Златоуст Препояшь ныне чресла твои, как муж: Я буду спрашивать тебя, и ты объясняй Мне Поскольку Иов был низвержен отчаянием, Бог ободряет его этими словами, чтобы он внимал тому, что говорится, и вводит Свою речь в форме вопросов, что есть лучший способ опровержения. Прежде всего, Он показывает, что все творит премудро и разумно и что невозможно Тому, Кто делает столько вещей премудро и разумно, презреть человека, ради которого все устроено, притом страдающ…
http://bible.optina.ru/old:iov:38:03?rev=1513586279&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 38:2 Свт. Иоанн Златоуст кто сей, омрачающий Провидение словами без смысла? Смотри, что делает. Эти слова приводят, мне кажется, к заключению, что у него на уме было нечто другое. Поелику мысль Иова занимало многое, чего он не осмеливался высказать, то наперед от этого освобождает его и показывает, что промышляет о делах человеческих и все ясно видит. Начинает речь от того прежнего, что особенно было непростительно. Ведь, если тяжко и нестерпимо было то, что осмелился сказа…
http://bible.optina.ru/old:iov:38:02?rev=1513586200&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 38:1 Свт. Иоанн Златоуст Господь отвечал Иову из бури и сказал Когда Елиуй перестал говорить, сказал Господь Иову в буре и облаке
http://bible.optina.ru/old:iov:38:01?rev=1513586153&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 35:14 Свт. Иоанн Златоуст Хотя ты сказал, что ты не видишь Его, но суд пред Ним, и - жди его Ибо сам Вседержитель - зритель творящих беззакония. Судись пред Ним, если можешь похвалить Его, как подобает
http://bible.optina.ru/old:iov:35:14?rev=1513586101&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 35:9 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 9-11 От множества притеснителей стонут притесняемые, и от руки сильных вопиют. Но никто не говорит: где Бог, Творец мой, Который дает песни в ночи, Который научает нас более, нежели скотов земных, и вразумляет нас более, нежели птиц небесных?…
http://bible.optina.ru/old:iov:35:09?rev=1513585989&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 32:19 Свт. Иоанн Златоуст Вот, утроба моя, как вино неоткрытое: она готова прорваться, подобно новым мехам Здесь показывается, что Елиус, прежде сильно желая говорить, сдерживал себя; терпел и готов был разорваться, так что нужно было большое терпение. Иметь силу удерживать речь составляет в особенности дело мудрости.…
http://bible.optina.ru/old:iov:32:19?rev=1513585839&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 32:16 Свт. Иоанн Златоуст И как я ждал, а они не говорят, остановились и не отвечают более См. Толкование на Иов. 32:15 Свт. Григорий Двоеслов
http://bible.optina.ru/old:iov:32:16?rev=1513585793&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 32:15 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 15-16 Испугались, не отвечают более; перестали говорить. И как я ждал, а они не говорят, остановились и не отвечают более
http://bible.optina.ru/old:iov:32:15?rev=1513585748&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 32:12 Свт. Иоанн Златоуст Я пристально смотрел на вас, и вот никто из вас не обличает Иова и не отвечает на слова его Этими словами говорит: «Когда вы опровергали Иова, опровергали не так, как следовало», или – «затем умолчали?». Совершенно же, говорит, не сказали того, что поступили мудро, став на сторону Бога и произнеся за Него речи. Не менее погрешили в том, что не могли опровергнуть Иова и позволили говорить ему это; с вашей стороны и это не умно. Не можете сказать и т…
http://bible.optina.ru/old:iov:32:12?rev=1513585705&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 32:6 Свт. Иоанн Златоуст И отвечал Елиуй, сын Варахиилов, Вузитянин, и сказал: я молод летами, а вы - старцы; поэтому я робел и боялся объявлять вам мое мнение
http://bible.optina.ru/old:iov:32:06?rev=1513585662&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:16 Свт. Иоанн Златоуст Ст. 16-17 Бог расслабил сердце мое, и Вседержитель устрашил меня. Зачем я не уничтожен прежде этой тьмы, и Он не сокрыл мрака от лица моего
http://bible.optina.ru/old:iov:23:16?rev=1513585618&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:15 Свт. Иоанн Златоуст Поэтому я трепещу пред лицем Его; размышляю − и страшусь Его «Не согрешил», – говорит; что же это значит? Богу принадлежит право наказывать не только за грехи, но и помимо их.
http://bible.optina.ru/old:iov:23:15?rev=1513585568&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:13 Свт. Иоанн Златоуст Но Он тверд; и кто отклонит Его? Он делает, чего хочет душа Его «Он видел путь мой и то, что я всегда старался повиноваться Ему; но кто может противоречить Ему, когда Он произносит суд? То, в чем я убежден, состоит в следующем: да будет при всем этом то, что угодно Богу, и никто да не противится Его судам. Если Он осудил меня, поступавшего справедливо, и решил подвергнуть меня таким страданиям, то кто может противоречить? Совершенно никто. Он имеет…
http://bible.optina.ru/old:iov:23:13?rev=1513585497&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:7 Свт. Иоанн Златоуст Тогда праведник мог бы состязаться с Ним, -- и я навсегда получил бы свободу от Судии моего См. Толкование на
http://bible.optina.ru/old:iov:23:07?rev=1513585436&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:6 Свт. Иоанн Златоуст Неужели Он в полном могуществе стал бы состязаться со мною? О, нет! Пусть Он только обратил бы внимание на меня
http://bible.optina.ru/old:iov:23:06?rev=1513585421&do=diff
Mon, 18 Dec 2017 13:08:33 +0300
Толкования на Иов. 23:5 Свт. Иоанн Златоуст узнал бы слова, какими Он ответит мне, и понял бы, что Он скажет мне См. Толкование на Иов. 23:3 Свт. Григорий Двоеслов
http://bible.optina.ru/old:iov:23:05?rev=1513585383&do=diff

Є҆гда́ же полꙋчи́ши до́брагѡ причаще́нїѧ, Животворѧ́щихъ та́инственныхъ дарова́нїй, Воспо́й а҆́бїе, бл҃годарѝ вельмѝ, И҆ сїѧ̑ те́плѣ ѿ дꙋ́ши бг҃ꙋ глаго́ли: Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Та́же бл҃года́рственнꙋю сїю̀ мл҃твꙋ: Бл҃годарю́ тѧ гдⷭ҇и бж҃е, мо́й, ꙗ҆́кѡ не ѿри́нꙋлъ мѧ̀ є҆сѝ грѣ́шнаго, но ѻ҆́бщника мѧ̀ бы́ти ст҃ы́нь твои́хъ сподо́билъ є҆сѝ. бл҃годарю́ тѧ, ꙗ҆́кѡ менѐ недосто́йнаго причасти́тисѧ пречⷭ҇тыхъ твои́хъ и҆ нбⷭ҇ныхъ дарѡ́въ сподо́билъ є҆сѝ. но влⷣко чл҃вѣколю́бче, на́съ ра́ди ᲂу҆ме́рый же и҆ воскр҃сы́й, и҆ дарова́вый на́мъ стра̑шнаѧ сїѧ̑ и҆ животворѧ̑щаѧ та̑инства, во бл҃годѣѧ́нїе и҆ ѡ҆сщ҃е́нїе дꙋ́шъ и҆ тѣле́съ на́шихъ, да́ждь бы́ти си̑мъ и҆ мнѣ̀ во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла, во ѿгна́нїе всѧ́кагѡ сопроти́внагѡ, въ просвѣще́нїе ѻ҆́чїю се́рдца моегѡ̀, въ ми́ръ дꙋше́вныхъ мои́хъ си́лъ, въ вѣ́рꙋ непосты́днꙋ, въ любо́вь нелицемѣ́рнꙋ, во и҆сполне́нїе премꙋ́дрости, въ соблюде́нїе за́повѣдей твои́хъ, въ приложе́нїе бж҃е́ственныѧ твоеѧ̀ бл҃года́ти, и҆ твоегѡ̀ црⷭ҇твїѧ присвое́нїе: да во ст҃ы́ни твое́й тѣ́ми сохранѧ́емь, твою̀ бл҃года́ть помина́ю всегда̀, и҆ не ктомꙋ̀ себѣ̀ живꙋ̀, но тебѣ̀ на́шемꙋ влⷣцѣ и҆ бл҃годѣ́телю. и҆ та́кѡ сегѡ̀ житїѧ̀ и҆зше́дъ ѡ҆ наде́ждѣ живота̀ вѣ́чнагѡ, въ присносꙋ́щный дости́гнꙋ поко́й, и҆дѣ́же пра́зднꙋющихъ гла́съ непреста́нный и҆ безконе́чнаѧ сла́дость зрѧ́щихъ твоегѡ̀ лица̀ добро́тꙋ неизрече́ннꙋю: ты́ бо є҆сѝ и҆́стинное жела́нїе, и҆ неизрече́нное весе́лїе лю́бѧщихъ тѧ̀, хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, и҆ тѧ̀ пое́тъ всѧ̀ тва́рь во вѣ́ки, а҆ми́нь. Вели́кагѡ васі́лїа, в҃: Влⷣко хрⷭ҇тѐ бж҃е, цр҃ю̀ вѣкѡ́въ и҆ содѣ́телю всѣ́хъ, бл҃годарю́ тѧ ѡ҆ всѣ́хъ, ꙗ҆̀же мѝ є҆сѝ по́далъ бл҃ги́хъ, и҆ ѡ҆ причаще́нїи пречⷭ҇тыхъ и҆ животворѧ́щихъ твои́хъ та́инствъ. молю̀ ᲂу҆́бѡ тѧ̀ бл҃же и҆ чл҃вѣколю́бче, сохрани́ мѧ под̾ кро́вомъ твои́мъ, и҆ въ сѣ́ни крилꙋ̑ твоє́ю, и҆ да́рꙋй мѝ чи́стою со́вѣстїю да́же до послѣ́днѧгѡ моегѡ̀ и҆здыха́нїѧ, досто́йнѡ причаща́тисѧ ст҃ы́нь твои́хъ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ, и҆ въ жи́знь вѣ́чнꙋю: ты́ бо є҆сѝ хлѣ́бъ живо́тный, и҆сто́чникъ ст҃ы́ни, пода́тель бл҃ги́хъ, и҆ тебѣ̀ сла́вꙋ возсыла́емъ со ѻ҆ц҃е́мъ и҆ ст҃ы́мъ дх҃омъ, ны́нѣ и҆ при́снѡ, и҆ во вѣ́ки вѣкѡ́въ, а҆ми́нь. Метафра́ста по стїхѡ́мъ, г҃: Да́вый пи́щꙋ мнѣ̀ пло́ть твою̀ во́лею, Ѻ҆́гнь сы́й и҆ ѡ҆палѧ́ѧй недостѡ́йныѧ, да не ѡ҆пали́ши менѐ содѣ́телю мо́й: Па́че же пройдѝ во ᲂу҆́ды моѧ̑, Во всѧ̑ соста́вы, во ᲂу҆тро́бꙋ, въ се́рдце. Попалѝ те́рнїе всѣ́хъ мои́хъ прегрѣше́нїй. Дꙋ́шꙋ ѡ҆чи́сти, ѡ҆ст҃ѝ помышлє́нїѧ. Соста́вы ᲂу҆твердѝ съ костьмѝ вкꙋ́пѣ. Чꙋ́вствъ просвѣтѝ простꙋ́ю пѧтери́цꙋ. Всего́ мѧ спригвоздѝ стра́хꙋ твоемꙋ̀. При́снѡ покры́й, соблюди́ же, и҆ сохрани́ мѧ Ѿ всѧ́кагѡ дѣ́ла и҆ сло́ва дꙋшетлѣ́ннагѡ, Ѡ҆чи́сти и҆ ѡ҆мы́й, и҆ ᲂу҆красѝ мѧ̀, Оу҆добрѝ, вразꙋмѝ, и҆ просвѣти́ мѧ. Покажи́ мѧ твоѐ селе́нїе є҆ди́нагѡ дх҃а, И҆ не ктомꙋ̀ селе́нїе грѣха̀, да ꙗ҆́кѡ твоегѡ̀ до́мꙋ вхо́домъ причаще́нїѧ, Ꙗ҆́кѡ ѻ҆гнѧ̀ менѐ бѣжи́тъ всѧ́къ ѕлодѣ́й, всѧ́ка стра́сть. Мл҃твенники тебѣ̀ приношꙋ̀ всѧ̑ ст҃ы̑ѧ: Чинонача̑лїѧ же безпло́тныхъ, Прⷣте́чꙋ твоего̀, премꙋ̑дрыѧ а҆пⷭ҇лы, Къ си̑мъ же твою̀ нескве́рнꙋю чⷭ҇тꙋю мт҃рь. И҆́хже мольбы̑ бл҃гоꙋтро́бне прїимѝ хрⷭ҇тѐ мо́й, И҆ сы́номъ свѣ́та содѣ́лай твоего̀ слꙋжи́телѧ. Ты́ бо є҆сѝ ѡ҆сщ҃е́нїе, и҆ є҆ди́ный На́шихъ, бл҃же, дꙋ́шъ и҆ свѣ́тлость. И҆ тебѣ̀ лѣпоподо́бнѡ ꙗ҆́кѡ бг҃ꙋ и҆ влⷣцѣ сла́вꙋ всѝ возсыла́емъ на всѧ́къ де́нь. Мл҃тва и҆на́ѧ: Тѣ́ло твоѐ ст҃о́е гдⷭ҇и і҆и҃се хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, да бꙋ́детъ мѝ въ живо́тъ вѣ́чный, и҆ кро́вь твоѧ̀ чⷭ҇тна́ѧ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ: бꙋ́ди же мѝ бл҃годаре́нїе сїѐ въ ра́дость, здра́вїе и҆ весе́лїе: въ стра́шное же и҆ второ́е прише́ствїе твоѐ сподо́би мѧ̀ грѣ́шнаго ста́ти ѡ҆деснꙋ́ю сла́вы твоеѧ̀: мл҃твами пречⷭ҇тыѧ твоеѧ̀ мт҃ре, и҆ всѣ́хъ ст҃ы́хъ. Мл҃тва и҆на́ѧ ко прест҃ѣ́й бцⷣѣ: Прест҃а́ѧ влⷣчце бцⷣе, свѣ́те помраче́нныѧ моеѧ̀ дꙋшѝ, наде́ждо, покро́ве, прибѣ́жище, ᲂу҆тѣше́нїе, ра́дованїе моѐ, бл҃годарю́ тѧ ꙗ҆́кѡ сподо́била мѧ̀ є҆сѝ недосто́йнаго, прича́стника бы́ти пречⷭ҇тагѡ тѣ́ла и҆ чⷭ҇тны́ѧ кро́ве сн҃а твоегѡ̀. но ро́ждшаѧ и҆́стинный свѣ́тъ, просвѣтѝ моѧ̑ ᲂу҆́мныѧ ѻ҆́чи се́рдца: ꙗ҆́же и҆сто́чникъ безсме́ртїѧ ро́ждшаѧ, ѡ҆животвори́ мѧ ᲂу҆мерщвле́ннаго грѣхо́мъ: ꙗ҆́же млⷭ҇тивагѡ бг҃а любобл҃гоꙋтро́бнаѧ мт҃и, поми́лꙋй мѧ̀, и҆ да́ждь мѝ ᲂу҆миле́нїе, и҆ сокрꙋше́нїе въ се́рдцѣ мое́мъ, и҆ смире́нїе въ мы́слехъ мои́хъ, и҆ воззва́нїе въ плѣне́нїихъ помышле́нїй мои́хъ. и҆ сподо́би мѧ̀ до послѣ́днѧгѡ и҆здыха́нїѧ, неѡсꙋжде́ннѡ прїима́ти пречⷭ҇тыхъ та̑инъ ѡ҆сщ҃е́нїе, во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла. и҆ пода́ждь мѝ сле́зы покаѧ́нїѧ, и҆ и҆сповѣ́данїѧ, во є҆́же пѣ́ти и҆ сла́вити тѧ̀ во всѧ̑ дни̑ живота̀ моегѡ̀: ꙗ҆́кѡ бл҃гослове́на, и҆ препросла́влена є҆сѝ во вѣ́ки, а҆ми́нь. Є҆гда́ же полꙋчи́ши до́брагѡ причаще́нїѧ, Животворѧ́щихъ та́инственныхъ дарова́нїй, Воспо́й а҆́бїе, бл҃годарѝ вельмѝ, И҆ сїѧ̑ те́плѣ ѿ дꙋ́ши бг҃ꙋ глаго́ли: Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Та́же бл҃года́рственнꙋю сїю̀ мл҃твꙋ: Бл҃годарю́ тѧ гдⷭ҇и бж҃е, мо́й, ꙗ҆́кѡ не ѿри́нꙋлъ мѧ̀ є҆сѝ грѣ́шнаго, но ѻ҆́бщника мѧ̀ бы́ти ст҃ы́нь твои́хъ сподо́билъ є҆сѝ. бл҃годарю́ тѧ, ꙗ҆́кѡ менѐ недосто́йнаго причасти́тисѧ пречⷭ҇тыхъ твои́хъ и҆ нбⷭ҇ныхъ дарѡ́въ сподо́билъ є҆сѝ. но влⷣко чл҃вѣколю́бче, на́съ ра́ди ᲂу҆ме́рый же и҆ воскр҃сы́й, и҆ дарова́вый на́мъ стра̑шнаѧ сїѧ̑ и҆ животворѧ̑щаѧ та̑инства, во бл҃годѣѧ́нїе и҆ ѡ҆сщ҃е́нїе дꙋ́шъ и҆ тѣле́съ на́шихъ, да́ждь бы́ти си̑мъ и҆ мнѣ̀ во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла, во ѿгна́нїе всѧ́кагѡ сопроти́внагѡ, въ просвѣще́нїе ѻ҆́чїю се́рдца моегѡ̀, въ ми́ръ дꙋше́вныхъ мои́хъ си́лъ, въ вѣ́рꙋ непосты́днꙋ, въ любо́вь нелицемѣ́рнꙋ, во и҆сполне́нїе премꙋ́дрости, въ соблюде́нїе за́повѣдей твои́хъ, въ приложе́нїе бж҃е́ственныѧ твоеѧ̀ бл҃года́ти, и҆ твоегѡ̀ црⷭ҇твїѧ присвое́нїе: да во ст҃ы́ни твое́й тѣ́ми сохранѧ́емь, твою̀ бл҃года́ть помина́ю всегда̀, и҆ не ктомꙋ̀ себѣ̀ живꙋ̀, но тебѣ̀ на́шемꙋ влⷣцѣ и҆ бл҃годѣ́телю. и҆ та́кѡ сегѡ̀ житїѧ̀ и҆зше́дъ ѡ҆ наде́ждѣ живота̀ вѣ́чнагѡ, въ присносꙋ́щный дости́гнꙋ поко́й, и҆дѣ́же пра́зднꙋющихъ гла́съ непреста́нный и҆ безконе́чнаѧ сла́дость зрѧ́щихъ твоегѡ̀ лица̀ добро́тꙋ неизрече́ннꙋю: ты́ бо є҆сѝ и҆́стинное жела́нїе, и҆ неизрече́нное весе́лїе лю́бѧщихъ тѧ̀, хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, и҆ тѧ̀ пое́тъ всѧ̀ тва́рь во вѣ́ки, а҆ми́нь. Вели́кагѡ васі́лїа, в҃: Влⷣко хрⷭ҇тѐ бж҃е, цр҃ю̀ вѣкѡ́въ и҆ содѣ́телю всѣ́хъ, бл҃годарю́ тѧ ѡ҆ всѣ́хъ, ꙗ҆̀же мѝ є҆сѝ по́далъ бл҃ги́хъ, и҆ ѡ҆ причаще́нїи пречⷭ҇тыхъ и҆ животворѧ́щихъ твои́хъ та́инствъ. молю̀ ᲂу҆́бѡ тѧ̀ бл҃же и҆ чл҃вѣколю́бче, сохрани́ мѧ под̾ кро́вомъ твои́мъ, и҆ въ сѣ́ни крилꙋ̑ твоє́ю, и҆ да́рꙋй мѝ чи́стою со́вѣстїю да́же до послѣ́днѧгѡ моегѡ̀ и҆здыха́нїѧ, досто́йнѡ причаща́тисѧ ст҃ы́нь твои́хъ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ, и҆ въ жи́знь вѣ́чнꙋю: ты́ бо є҆сѝ хлѣ́бъ живо́тный, и҆сто́чникъ ст҃ы́ни, пода́тель бл҃ги́хъ, и҆ тебѣ̀ сла́вꙋ возсыла́емъ со ѻ҆ц҃е́мъ и҆ ст҃ы́мъ дх҃омъ, ны́нѣ и҆ при́снѡ, и҆ во вѣ́ки вѣкѡ́въ, а҆ми́нь. Метафра́ста по стїхѡ́мъ, г҃: Да́вый пи́щꙋ мнѣ̀ пло́ть твою̀ во́лею, Ѻ҆́гнь сы́й и҆ ѡ҆палѧ́ѧй недостѡ́йныѧ, да не ѡ҆пали́ши менѐ содѣ́телю мо́й: Па́че же пройдѝ во ᲂу҆́ды моѧ̑, Во всѧ̑ соста́вы, во ᲂу҆тро́бꙋ, въ се́рдце. Попалѝ те́рнїе всѣ́хъ мои́хъ прегрѣше́нїй. Дꙋ́шꙋ ѡ҆чи́сти, ѡ҆ст҃ѝ помышлє́нїѧ. Соста́вы ᲂу҆твердѝ съ костьмѝ вкꙋ́пѣ. Чꙋ́вствъ просвѣтѝ простꙋ́ю пѧтери́цꙋ. Всего́ мѧ спригвоздѝ стра́хꙋ твоемꙋ̀. При́снѡ покры́й, соблюди́ же, и҆ сохрани́ мѧ Ѿ всѧ́кагѡ дѣ́ла и҆ сло́ва дꙋшетлѣ́ннагѡ, Ѡ҆чи́сти и҆ ѡ҆мы́й, и҆ ᲂу҆красѝ мѧ̀, Оу҆добрѝ, вразꙋмѝ, и҆ просвѣти́ мѧ. Покажи́ мѧ твоѐ селе́нїе є҆ди́нагѡ дх҃а, И҆ не ктомꙋ̀ селе́нїе грѣха̀, да ꙗ҆́кѡ твоегѡ̀ до́мꙋ вхо́домъ причаще́нїѧ, Ꙗ҆́кѡ ѻ҆гнѧ̀ менѐ бѣжи́тъ всѧ́къ ѕлодѣ́й, всѧ́ка стра́сть. Мл҃твенники тебѣ̀ приношꙋ̀ всѧ̑ ст҃ы̑ѧ: Чинонача̑лїѧ же безпло́тныхъ, Прⷣте́чꙋ твоего̀, премꙋ̑дрыѧ а҆пⷭ҇лы, Къ си̑мъ же твою̀ нескве́рнꙋю чⷭ҇тꙋю мт҃рь. И҆́хже мольбы̑ бл҃гоꙋтро́бне прїимѝ хрⷭ҇тѐ мо́й, И҆ сы́номъ свѣ́та содѣ́лай твоего̀ слꙋжи́телѧ. Ты́ бо є҆сѝ ѡ҆сщ҃е́нїе, и҆ є҆ди́ный На́шихъ, бл҃же, дꙋ́шъ и҆ свѣ́тлость. И҆ тебѣ̀ лѣпоподо́бнѡ ꙗ҆́кѡ бг҃ꙋ и҆ влⷣцѣ сла́вꙋ всѝ возсыла́емъ на всѧ́къ де́нь. Мл҃тва и҆на́ѧ: Тѣ́ло твоѐ ст҃о́е гдⷭ҇и і҆и҃се хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, да бꙋ́детъ мѝ въ живо́тъ вѣ́чный, и҆ кро́вь твоѧ̀ чⷭ҇тна́ѧ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ: бꙋ́ди же мѝ бл҃годаре́нїе сїѐ въ ра́дость, здра́вїе и҆ весе́лїе: въ стра́шное же и҆ второ́е прише́ствїе твоѐ сподо́би мѧ̀ грѣ́шнаго ста́ти ѡ҆деснꙋ́ю сла́вы твоеѧ̀: мл҃твами пречⷭ҇тыѧ твоеѧ̀ мт҃ре, и҆ всѣ́хъ ст҃ы́хъ. Мл҃тва и҆на́ѧ ко прест҃ѣ́й бцⷣѣ: Прест҃а́ѧ влⷣчце бцⷣе, свѣ́те помраче́нныѧ моеѧ̀ дꙋшѝ, наде́ждо, покро́ве, прибѣ́жище, ᲂу҆тѣше́нїе, ра́дованїе моѐ, бл҃годарю́ тѧ ꙗ҆́кѡ сподо́била мѧ̀ є҆сѝ недосто́йнаго, прича́стника бы́ти пречⷭ҇тагѡ тѣ́ла и҆ чⷭ҇тны́ѧ кро́ве сн҃а твоегѡ̀. но ро́ждшаѧ и҆́стинный свѣ́тъ, просвѣтѝ моѧ̑ ᲂу҆́мныѧ ѻ҆́чи се́рдца: ꙗ҆́же и҆сто́чникъ безсме́ртїѧ ро́ждшаѧ, ѡ҆животвори́ мѧ ᲂу҆мерщвле́ннаго грѣхо́мъ: ꙗ҆́же млⷭ҇тивагѡ бг҃а любобл҃гоꙋтро́бнаѧ мт҃и, поми́лꙋй мѧ̀, и҆ да́ждь мѝ ᲂу҆миле́нїе, и҆ сокрꙋше́нїе въ се́рдцѣ мое́мъ, и҆ смире́нїе въ мы́слехъ мои́хъ, и҆ воззва́нїе въ плѣне́нїихъ помышле́нїй мои́хъ. и҆ сподо́би мѧ̀ до послѣ́днѧгѡ и҆здыха́нїѧ, неѡсꙋжде́ннѡ прїима́ти пречⷭ҇тыхъ та̑инъ ѡ҆сщ҃е́нїе, во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла. и҆ пода́ждь мѝ сле́зы покаѧ́нїѧ, и҆ и҆сповѣ́данїѧ, во є҆́же пѣ́ти и҆ сла́вити тѧ̀ во всѧ̑ дни̑ живота̀ моегѡ̀: ꙗ҆́кѡ бл҃гослове́на, и҆ препросла́влена є҆сѝ во вѣ́ки, а҆ми́нь. Є҆гда́ же полꙋчи́ши до́брагѡ причаще́нїѧ, Животворѧ́щихъ та́инственныхъ дарова́нїй, Воспо́й а҆́бїе, бл҃годарѝ вельмѝ, И҆ сїѧ̑ те́плѣ ѿ дꙋ́ши бг҃ꙋ глаго́ли: Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Сла́ва тебѣ̀ бж҃е. Та́же бл҃года́рственнꙋю сїю̀ мл҃твꙋ: Бл҃годарю́ тѧ гдⷭ҇и бж҃е, мо́й, ꙗ҆́кѡ не ѿри́нꙋлъ мѧ̀ є҆сѝ грѣ́шнаго, но ѻ҆́бщника мѧ̀ бы́ти ст҃ы́нь твои́хъ сподо́билъ є҆сѝ. бл҃годарю́ тѧ, ꙗ҆́кѡ менѐ недосто́йнаго причасти́тисѧ пречⷭ҇тыхъ твои́хъ и҆ нбⷭ҇ныхъ дарѡ́въ сподо́билъ є҆сѝ. но влⷣко чл҃вѣколю́бче, на́съ ра́ди ᲂу҆ме́рый же и҆ воскр҃сы́й, и҆ дарова́вый на́мъ стра̑шнаѧ сїѧ̑ и҆ животворѧ̑щаѧ та̑инства, во бл҃годѣѧ́нїе и҆ ѡ҆сщ҃е́нїе дꙋ́шъ и҆ тѣле́съ на́шихъ, да́ждь бы́ти си̑мъ и҆ мнѣ̀ во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла, во ѿгна́нїе всѧ́кагѡ сопроти́внагѡ, въ просвѣще́нїе ѻ҆́чїю се́рдца моегѡ̀, въ ми́ръ дꙋше́вныхъ мои́хъ си́лъ, въ вѣ́рꙋ непосты́днꙋ, въ любо́вь нелицемѣ́рнꙋ, во и҆сполне́нїе премꙋ́дрости, въ соблюде́нїе за́повѣдей твои́хъ, въ приложе́нїе бж҃е́ственныѧ твоеѧ̀ бл҃года́ти, и҆ твоегѡ̀ црⷭ҇твїѧ присвое́нїе: да во ст҃ы́ни твое́й тѣ́ми сохранѧ́емь, твою̀ бл҃года́ть помина́ю всегда̀, и҆ не ктомꙋ̀ себѣ̀ живꙋ̀, но тебѣ̀ на́шемꙋ влⷣцѣ и҆ бл҃годѣ́телю. и҆ та́кѡ сегѡ̀ житїѧ̀ и҆зше́дъ ѡ҆ наде́ждѣ живота̀ вѣ́чнагѡ, въ присносꙋ́щный дости́гнꙋ поко́й, и҆дѣ́же пра́зднꙋющихъ гла́съ непреста́нный и҆ безконе́чнаѧ сла́дость зрѧ́щихъ твоегѡ̀ лица̀ добро́тꙋ неизрече́ннꙋю: ты́ бо є҆сѝ и҆́стинное жела́нїе, и҆ неизрече́нное весе́лїе лю́бѧщихъ тѧ̀, хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, и҆ тѧ̀ пое́тъ всѧ̀ тва́рь во вѣ́ки, а҆ми́нь. Вели́кагѡ васі́лїа, в҃: Влⷣко хрⷭ҇тѐ бж҃е, цр҃ю̀ вѣкѡ́въ и҆ содѣ́телю всѣ́хъ, бл҃годарю́ тѧ ѡ҆ всѣ́хъ, ꙗ҆̀же мѝ є҆сѝ по́далъ бл҃ги́хъ, и҆ ѡ҆ причаще́нїи пречⷭ҇тыхъ и҆ животворѧ́щихъ твои́хъ та́инствъ. молю̀ ᲂу҆́бѡ тѧ̀ бл҃же и҆ чл҃вѣколю́бче, сохрани́ мѧ под̾ кро́вомъ твои́мъ, и҆ въ сѣ́ни крилꙋ̑ твоє́ю, и҆ да́рꙋй мѝ чи́стою со́вѣстїю да́же до послѣ́днѧгѡ моегѡ̀ и҆здыха́нїѧ, досто́йнѡ причаща́тисѧ ст҃ы́нь твои́хъ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ, и҆ въ жи́знь вѣ́чнꙋю: ты́ бо є҆сѝ хлѣ́бъ живо́тный, и҆сто́чникъ ст҃ы́ни, пода́тель бл҃ги́хъ, и҆ тебѣ̀ сла́вꙋ возсыла́емъ со ѻ҆ц҃е́мъ и҆ ст҃ы́мъ дх҃омъ, ны́нѣ и҆ при́снѡ, и҆ во вѣ́ки вѣкѡ́въ, а҆ми́нь. Метафра́ста по стїхѡ́мъ, г҃: Да́вый пи́щꙋ мнѣ̀ пло́ть твою̀ во́лею, Ѻ҆́гнь сы́й и҆ ѡ҆палѧ́ѧй недостѡ́йныѧ, да не ѡ҆пали́ши менѐ содѣ́телю мо́й: Па́че же пройдѝ во ᲂу҆́ды моѧ̑, Во всѧ̑ соста́вы, во ᲂу҆тро́бꙋ, въ се́рдце. Попалѝ те́рнїе всѣ́хъ мои́хъ прегрѣше́нїй. Дꙋ́шꙋ ѡ҆чи́сти, ѡ҆ст҃ѝ помышлє́нїѧ. Соста́вы ᲂу҆твердѝ съ костьмѝ вкꙋ́пѣ. Чꙋ́вствъ просвѣтѝ простꙋ́ю пѧтери́цꙋ. Всего́ мѧ спригвоздѝ стра́хꙋ твоемꙋ̀. При́снѡ покры́й, соблюди́ же, и҆ сохрани́ мѧ Ѿ всѧ́кагѡ дѣ́ла и҆ сло́ва дꙋшетлѣ́ннагѡ, Ѡ҆чи́сти и҆ ѡ҆мы́й, и҆ ᲂу҆красѝ мѧ̀, Оу҆добрѝ, вразꙋмѝ, и҆ просвѣти́ мѧ. Покажи́ мѧ твоѐ селе́нїе є҆ди́нагѡ дх҃а, И҆ не ктомꙋ̀ селе́нїе грѣха̀, да ꙗ҆́кѡ твоегѡ̀ до́мꙋ вхо́домъ причаще́нїѧ, Ꙗ҆́кѡ ѻ҆гнѧ̀ менѐ бѣжи́тъ всѧ́къ ѕлодѣ́й, всѧ́ка стра́сть. Мл҃твенники тебѣ̀ приношꙋ̀ всѧ̑ ст҃ы̑ѧ: Чинонача̑лїѧ же безпло́тныхъ, Прⷣте́чꙋ твоего̀, премꙋ̑дрыѧ а҆пⷭ҇лы, Къ си̑мъ же твою̀ нескве́рнꙋю чⷭ҇тꙋю мт҃рь. И҆́хже мольбы̑ бл҃гоꙋтро́бне прїимѝ хрⷭ҇тѐ мо́й, И҆ сы́номъ свѣ́та содѣ́лай твоего̀ слꙋжи́телѧ. Ты́ бо є҆сѝ ѡ҆сщ҃е́нїе, и҆ є҆ди́ный На́шихъ, бл҃же, дꙋ́шъ и҆ свѣ́тлость. И҆ тебѣ̀ лѣпоподо́бнѡ ꙗ҆́кѡ бг҃ꙋ и҆ влⷣцѣ сла́вꙋ всѝ возсыла́емъ на всѧ́къ де́нь. Мл҃тва и҆на́ѧ: Тѣ́ло твоѐ ст҃о́е гдⷭ҇и і҆и҃се хрⷭ҇тѐ бж҃е на́шъ, да бꙋ́детъ мѝ въ живо́тъ вѣ́чный, и҆ кро́вь твоѧ̀ чⷭ҇тна́ѧ во ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ: бꙋ́ди же мѝ бл҃годаре́нїе сїѐ въ ра́дость, здра́вїе и҆ весе́лїе: въ стра́шное же и҆ второ́е прише́ствїе твоѐ сподо́би мѧ̀ грѣ́шнаго ста́ти ѡ҆деснꙋ́ю сла́вы твоеѧ̀: мл҃твами пречⷭ҇тыѧ твоеѧ̀ мт҃ре, и҆ всѣ́хъ ст҃ы́хъ. Мл҃тва и҆на́ѧ ко прест҃ѣ́й бцⷣѣ: Прест҃а́ѧ влⷣчце бцⷣе, свѣ́те помраче́нныѧ моеѧ̀ дꙋшѝ, наде́ждо, покро́ве, прибѣ́жище, ᲂу҆тѣше́нїе, ра́дованїе моѐ, бл҃годарю́ тѧ ꙗ҆́кѡ сподо́била мѧ̀ є҆сѝ недосто́йнаго, прича́стника бы́ти пречⷭ҇тагѡ тѣ́ла и҆ чⷭ҇тны́ѧ кро́ве сн҃а твоегѡ̀. но ро́ждшаѧ и҆́стинный свѣ́тъ, просвѣтѝ моѧ̑ ᲂу҆́мныѧ ѻ҆́чи се́рдца: ꙗ҆́же и҆сто́чникъ безсме́ртїѧ ро́ждшаѧ, ѡ҆животвори́ мѧ ᲂу҆мерщвле́ннаго грѣхо́мъ: ꙗ҆́же млⷭ҇тивагѡ бг҃а любобл҃гоꙋтро́бнаѧ мт҃и, поми́лꙋй мѧ̀, и҆ да́ждь мѝ ᲂу҆миле́нїе, и҆ сокрꙋше́нїе въ се́рдцѣ мое́мъ, и҆ смире́нїе въ мы́слехъ мои́хъ, и҆ воззва́нїе въ плѣне́нїихъ помышле́нїй мои́хъ. и҆ сподо́би мѧ̀ до послѣ́днѧгѡ и҆здыха́нїѧ, неѡсꙋжде́ннѡ прїима́ти пречⷭ҇тыхъ та̑инъ ѡ҆сщ҃е́нїе, во и҆сцѣле́нїе дꙋши́ же и҆ тѣ́ла. и҆ пода́ждь мѝ сле́зы покаѧ́нїѧ, и҆ и҆сповѣ́данїѧ, во є҆́же пѣ́ти и҆ сла́вити тѧ̀ во всѧ̑ дни̑ живота̀ моегѡ̀: ꙗ҆́кѡ бл҃гослове́на, и҆ препросла́влена є҆сѝ во вѣ́ки, а҆ми́нь.
благодарственные ponomar таин Христовых — Рамблер/поиск

 www.церковно-славянская-библия.рф/05_pos...ocs.htm

благодарственныеponomarтаинХристовых — Рамблер/поиск.
благодарственныеponomarтаинХристовых — Рамблер/поиск. По причащении диакон или пономарь обтирают ...

 hram-feodosy.kiev.ua/iconostas_24_a.htm

И аз, причастник Таин сих недостойный, похвальная восписую Ти тако: Иисусе, Хлебе Живый, Хлебе Небесный, Хлебе Сладчайший, благодарю Тя за Тайны святыя Твоя.
Вы лица ваша закрываете пред Христовыми страшными Тайнами, на Чашу с Боготворящею Кровию...

 www.youtube.com/?v=vg3l44ha1K0

Благодарственные молитвы по Святом Причащении - Duration: 8:59. Мир Православия 120,913 views.

 pravdonbass.net.ua/.../

Из сочинений Святого Димитрия, Митрополита Ростовского Благодарственное Страстей Христовых воспоминание, и молитвенное размышление, паче иных молитв зело полезное, еже должно по вся пятки совершати.

 azbyka.ru/blagodarstvennie-molitvy

Главная » Алфавитный раздел » Чтец » Благодарственные молитвы по Святом Причащении.
издыха́ния, неосужде́нно приима́ти пречи́стых Та́ин освяще́ние, во исцеле́ние ду́ши же и те́ла.
(день памяти Василия Великого 14 января; навечерия Рождества Христова (7 января) и...

 mihail-arhangel-hram.ru/.../

Благодарственное Страстей Христовых воспоминание, и молитвенное размышление, паче иных молитв зело полезное, еже должно по вся пятки совершати. Начало сице: Благословен Бог наш: аще же инок, или мирянин

 predanie.ru/.../89625-sobranie-drevnih-liturgiy

Причащение священнослужителей Святых ТаинХристовых.
Молитва главопреклонная.
...(непосредственно перед каноном), молитва перед "Отче наш" и благодарственная.

 my.mail.ru/mail/kistine2/video/581/5540.html

Благодарственные молитвы после причащения ТаинХристовых и поклонение кресту. 25. 12.

 akafistnik.ru/.../

Вы́ ли́ца ва́ша закрыва́ете пред Христо́выми Стра́шными Та́йнами, на Ча́шу с боготворя́щею Кро́вию взира́ете со стра́хом вели́ким и тре́петом.
Ґкafістъ благодaрственный, по причащeніи с™hхъ пречcтыхъ животворsщихъ стрaшныхъ тaинъ хrт0выхъ.

 www.blagogon.ru/biblio/332

– Храм святой (т.е. церковь), устроенный для собрания благодарственного Богу Всетворцу, в Троице Единому, молитвы, просвещения и очищения от грехов, должен
12.12.2009 Алексей Горожанин Обязаны ли мiряне причащаться Святых ХристовыхТаин на каждой литургии?

Поисковая технология 

Let's block ads! (Why?)




X
ЕС Суббота первой седмицы Суббота первой седмицы saturday of the first week. Книга пророка Наума (Наум) К Титу послание святого апостола Павла the Epistle of the holy apostle paul to titus Послание пастырское к Титу святаго апостола Павла на церковнославянском языке иеремия • www.церковно-славянская-библия.рф пророк Иеремия Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Послание к Римлянам Книга премудрости Иисуса, сына Сирахова Церковно-славянский язык Синодальный перевод. Книга пророка Исаии (Ис) Сборник месяцей — pericopes для фиксированных праздников на каждый день www.церковно-славянская-библия.рф